Baryton. W 2006 roku ukończył studia na Wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Kazimierza Pustelaka.
Na scenie zadebiutował w 2005 roku, kreując rolę dyrektora więzienia w studenckiej realizacji Zemsty nietoperza J. Straussa. Od 2007 roku był związany z Warszawską Operą Kameralną, jednocześnie występując na deskach Opery na Zamku w Szczecinie. W 2022 roku zadebiutował w roli Macieja w operze Straszny Dwór Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Współpracował z dyrygentami takimi jak Piotr Staniszewski, Tadeusz Karolak, Marco Vitale, Kai Bumann, Artur Backiel, Ruben Silva, Dawid Runtz, Albrecht Koch, Jacek Urbaniak czy Przemysław Fiugajski oraz z reżyserami: Jitką Stokalską, Maciejem Prusem, Ryszardem Perytem, Jarosławem Kilianem. Partie operowe lub ich fragmenty przygotowywał także na potrzeby prestiżowych festiwali, jak Festiwal Adama Didura. Wśród przygotowanych partii posiada bogaty wybór z dzieł W.A. Mozarta, G. Paisiello, G. Donizettiego, G. Rossiniego, S. Moniuszko, B. Brittena i M. Dobrzyńskiego. Występuje również w operetkach J, Straussa i F. Lehara.
W obszarze jego zainteresowań znajduje się także repertuar oratoryjno-kantatowy i liryka wokalna. Wielokrotnie prezentował wybrane kantaty J.S. Bacha, twórczość mszalną W.A. Mozarta i dzieła innych kompozytorów, głównie do I połowi XIX stulecia, w tym utwory rzadko goszczące na polskich scenach. Szczególnie ceni sobie rodzimą i europejską literaturę pieśniową – w jego repertuarze znajdują się utwory F. Chopina, S. Moniuszki, M. Karłowicza i K. Szymanowskiego, a także J. Brahmsa, R. Straussa czy A. Dvořaka.
Związany jest z Warszawą, gdzie poza Polską Operą Królewską występuje także na innych scenach lokalnych, z których wymienić warto Muzeum Narodowe w Warszawie, Łazienki Królewskie i Pałac Szustra. Swój bogaty repertuar obejmujący dzieła od muzyki dawnej po wiek XX prezentuje także poza miastem stołecznym, m.in. w Koszalinie, Szczecinie, Szczawnicy czy Sanoku.