Mezzosopran. Z wyróżnieniem ukończyła Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie śpiewu prof. Jerzego Artysza (2004). Za wyróżniające wyniki w nauce otrzymywała stypendium Ministra Kultury.
W trakcie studiów rozpoczęła działalność koncertową, biorąc udział w wykonaniach dzieł oratoryjnych Bacha, Haendla, Vivaldiego, Pergolesiego, Mozarta, Rossiniego, Moniuszki, Szymanowskiego i Mahlera. W repertuarze operowym zadebiutowała na Scenie Kameralnej Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie partią Filipiewny w studenckiej realizacji Eugeniusza Oniegina P. Czajkowskiego (2001). Grała także Cornelię w Juliuszu Cezarze Haendla, Marcelinę i Cherubina w Weselu Figara Mozarta, Volpina w Aptekarzu Haydna, Lolę w Rycerskości wieśniaczej Maschaniniego.
W latach 2004-2017 była solistką Warszawskiej Opery Kameralnej, gdzie wykonywała partie w operach C. Monteverdiego (Amor i Damigella w Koronacji Poppei oraz Melanto w Powrocie Ulissesa do Ojczyzny), W. A. Mozarta (Dorabella w Cosi fan tutte, Giacinta w La finta semplice oraz Annio w Łaskawości Tytusa), G. Verdiego (Giulietta w Il finto Stanislao (Un giono di regno)), L. Janáčka (Karolka w Jenůfie) oraz B. Matuszczak (Jona w Prometeuszu). W 2015 roku brała udział w prapremierze opery L. Możdżera Immanuel Kant jako Pani Kant. Z zespołem Warszawskiej Opery Kameralnej gościła w teatrach w Szwajcarii, Hiszpanii i Japonii. Występowała także Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, wcielając się w rolę Fiołkuszy w Katii Kabanowej L. Janáčka w reżyserii Dawida Aldena, pod kierownictwem Tomasa Hanusa.
Z powodzeniem występuje w repertuarze kameralnym i pieśniarskim. Wykonuje pieśni Mozarta, Chopina, Moniuszki, Schumanna, Schuberta, Brahmsa, Paderewskiego, Mahlera, Musorgskiego, Ravela, Szymanowskiego, Schönberga, Berga. W 2015 roku wystąpiła w Operze Lwowskiej z recitalem pieśni I. J. Paderewskiego. W czerwcu 2016, wraz z Krzesimirem Dębskim i Orkiestrą Filharmonii Lwowskiej pod batutą W. Syvokhipa, wystąpiła w specjalnym koncercie pod patronatem Marszałka Senatu RP „W hołdzie Paderewskiemu” z okazji podjęcia przez Senat Rzeczpospolitej Polskiej uchwały rocznicowej w 75. rocznicę śmierci kompozytora. Natomiast we wrześniu 2017 wzięła udział w prawykonaniu Cyklu wariacji na głos solowy, chór mieszany i orkiestrę symfoniczną K. Dębskiego z towarzyszeniem orkiestry Sinfonia Baltica.
Występowała u boku znakomitych artystów, takich jak Michael Chance i Emma Kirkby. Współpracowała z orkiestrami Opery i Filharmonii Podlaskiej, Filharmonii Koszalińskiej, Świętokrzyskiej, Dolnośląskiej, Orkiestrą Kameralną Polskiego Radia „Amadeusz” pod dyrekcją A. Duczmal, Polską Orkiestrą Radiową, orkiestrą Sinfonia Varsovia, Concerto Avenna, Concerto Polacco, Sinfonia Viva, z zespołami Pirma Vista i I Solisti di Varsavia, Koncertową Orkiestrą Wojska Polskiego oraz Filharmonią im. R. Traugutta. Gościła na wielu festiwalach m.in. Letnim Festiwalu Kompozytorów Polskich i Festiwalu Pieśni Europejskiej w Warszawie, Dolnośląskim Festiwalu Muzycznym, Międzynarodowym Festiwalu Odkrywamy Paderewskiego we Lwowie, polskiej edycji festiwalu La Folle Journée/Szalone Dni Muzyki oraz na festiwalu Warszawska Jesień (2016, udział w polskim prawykonaniu opery La Malentendu Panisellego).
W dorobku ma szereg nagrań płytowych, m.in. Małej mszy uroczystej G. Rossiniego (2005), Staub und Schatten sind wir… M. Bembinowa (2006) oraz kolęd w aranżacjach T. Radziwonowicza (Polskie Radio, 2011). Wielokrotnie brała udział w nagraniach dzieł Stanisława Moryty, wykonując m.in. Rapsod na mezzosopran i orkiestrę (2001) i msze (2007). Jej solowa płyta zawierająca cztery cykle pieśni S. Moryty w jej wykonaniu otrzymała nominację do Fryderyka (2008).
Od 2017 roku jest solistką Polskiej Opery Królewskiej.
Fot. Maciej Czerski